Plugg

Hej.
Just nu sitter jag hemma hos min farmor & farfar. Dom är så mysiga! Iaf dom var över på midag igår och så satt vi och pratade i timmar om resor. Jag ska resa mer min familj & dom till USA i 6 veckor och med min farmor till Grekland typ och med farmor & farfar till Thailand i typ 1-2 månader? Vad händer där liksom!! ABSOLUT inget bestämt men dom snackade om det hela tiden!
Iaf jag har hemkunskaps prov imorgon.. tog jag hem papprena i fredags.. NEJ! men jag ska till Stockholm då till min nya skola så det är chill ändå! Får göra det en annan dag bara! Sen måste jag göra klart fysiken som jag inte är klar med och engelskan och hemkunskapen! Shit skolan tar livet av mig! Som tur är e det bara 6veckor kvar ungefär! :) Idag var jag ute och fiskade med min pappa, Jonte, Otto, Lotta & Filip! Vi fick ingen fisk alls men tjevligt va det. See u


B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0