hatar sprutor..

kom nyss hem från sjukhuset efter att ha tagit den där sprutan.. Som tur va var de den sista jag skulle ta men fan va ont dom gör! Förra gången hade jag ont i vecka efter, helt sjukt!

Aja, min helg ser ut på såsätt att idag så ska jag städa klart sen blir de stan och spendera natten där! Sen på lördag så ska jag vara med Viccan & Victoria om jag mår bra.. Sen på söndag så ska jag in till Stockholm och träffaa Mr. P ;) DE VILL SÄGA OM JAG MÅR BÄTTRE! Och emellan allt det här så ska jag plugga.. hur ska jag hinna allt liksom. PLUS handla julklappar!!! PANIKEN!
Aja, nu blir de till och städa klart så jag kommer härifrån nån gång!
PUSS
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0