Pappa 40 år!

Tja bloggin!
Igår fyllde min pappa 40 år! Han har blivit gammal typ! Aja, han fick typ en motorsåg, pengar, sprit, skidor m.m. Det kom typ 80 personer. Fyfan va mycket ungar det var! Jag och Fanny var helt sluta efter den kvällen asså! Fanny vart mamma och jag hade kloner. Mina 3 kusiner som ser exakt ut som mig! Plus min faster på det också. Fast hon är dock i USA för tillfället! Men hon kommer hem den 8 januari.
Ja, vad hände mer igår? JUSTE! Jag och Fanny kollade på en skräckis igår natt, PROMNIGHT! Så jävla skön skräckfilm asså! Så nice! Aa juste, btw så ska jag, Joel & Fanny gå på premiären av Instängd 2 på fredag! Det ska bli så jävla nice asså! Den kommer att vara as läskig! HAHHA, då har jag en till att berätta om för Björn sen när jag kommer tillbaks till skolan! LÄNGTAR !

Tips på skräckfilm. Den bästa jag NOGONSIN har sett är ORPHAN! Den är så grymt jävla bra säger jag bara. 
 
Det var allt för mig idag :) Det kommer bilder från den 4: sen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0