11/6

Ciao!
Idag hade vi avsluting. Jag tror inte jag har gråtit så mycket i hela mitt liv. Så jävla hemskt att bara lämna alla på en enda dag. URSCH!
Sen gick jag och min familj hem och fikade. Var så otaggade men vafan. Jag fick ett sommarlovskort av mamma och pappa. Och jag fick en klocka, ringar & ett armband av min farmor & farfar. Jätte fint. ( bild kommer )

På kvällen så kom de hit lite folk och vi förkrökade lite och käkade middag. De var kul till en början sen vart de lite .. lamt. Menmen. Sen drog jag och mötte F a n n y och vi va med alla trevliga människor.
Vi kom hem vid 1 tiden och då deckade jag medan jag pratade med T e d.
Trevlig kväll!
See u


B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0