14 maj

HeJ
Ledsen för den dåliga uppladningen! Men nu så!
Jag pratade med Emelie på dan och hon sa att hon skulle på fest hos en kompis. Jag bah: aa okej va kul! igen mer med det.

Sen igår var jag Jennifer, Alexandra i vattholma på fest. Så precis när vi kliver innanför dörren så kommer Emelie ner för trappen! Helt sjukt! Hur stor är chansen att man träffas på samma det i Vattholma? Helt knasigt!
Men i alla fall. Idag ska jag först in till stan sen jag vi käka hos Jennifer med alla tjejer! Ska bli sjukt kul! Och imorgon bär det av till Sydney på tjejmiddag igen! Fullt upp i helgen alltså! Nu ska jga gå och fixa mig och dra in till stan med eller utan Jennifer!
See u!



B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0