ELD I HUSET!

Hej!
Imorse så vaknade jag kl 8.15! Jag försov för alltså, på grund utav mr. X! I alla fall, då tänker jag att jag kan väl lika gärna hoppa över första lekitioen och komma till nästa. Så jag går upp och stoppar ner en macka i min rostmaskin. Den hoppas upp som vanligt. Jag stoppar i en till och brer den andra och sätter mig och tittar på TV.
Efter 5 min känner jag att det börjar luka bränt.. Jag tänker inte mer på det.
Efter 10 MINUTER känner jag att det luktar bränt igen! Då reser jag mig upp och går 3 steg och ser att det är rök från golvet till taket! Jag får panik och tänker " Ta hunden och SPRING! " Men istället så springer jag och drar ut brödrosten och slänger ut den från huset! Och jag lovar, brödrosten brann verkligen! Gud jag var så rädd!
Aaa, en upplevese jag inte kommer glömma i alla fall!
See u

B


Jag kommer nog att vara lite anti brödrostar för ett tag om jag känner mig själv rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0