Stockholm

I fredags så åkte jag in till stan och träffade älskadefanny och vi fikade och gick på stan. Som vanligt på fredag! Sen åkte vi hem till mig och tog det koolungt på kvällen. Vi gjorde ingening för vi laddade inför lördag.
På lördag så var det knivsta marknad och middaghos mig! Vi var ett gäng underbara tjejer där!
Sen drog Jag, Fanny, Linn, Emelie & Sydney till Stockholm! Mot stureplan till Christian. SHIIT vilken jävla lägenhet han hade då! GUDD!
Sen på vägen hem så träffade jag snabbakatteeen! ;) hiih, söt.
Mycket trevlig helg!
See u



B

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahahha ,

SNABBA KATTEN :D

2010-05-24 @ 22:11:48
Postat av: SVAR

Åhh hon är så söt!

2010-05-24 @ 22:45:27
URL: http://rebeckkaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0