jag trodde jag redan hade vart med om det värsta..

Jag trodde det värsta redan hade inträffat mig men tydligen inte.. Idag när min bror är påväg till Sundsvall så är det en bil som får sladd på sin bil och krockar med Tom.. Ja ni kan läsa själva.
Den långa väntan på att han ska komma hem började kl 11 och vi vet inte riktigt när han är hemma men senare ikväll i alla fall. Det är nu som man upptäcker hur skört ens liv är, hur mycket man ska ta vara på det. Han skulle lika gärna kunna vara polare med 20 åringen nu.. Min bror hade änglavakt det är en sak som är säker och det är jag otroligt glad för. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIIIT:o

2010-12-17 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0