Helgen

Hej hopp lillebror!
Den här helgen har vart underbart bra! Jag sov hos Fanny Bäckström min bästa vän i torsdags och vi gjorde absolut ingening! Kollade på idol och chillade bara.
Sen på fredagen så åkte vi först till mormor & morfar (fannys) och fikade och hade trevligt. Sen stack vi till mig vid 5 tiden och kollade idol med min Mamma & Pappa! Mysigt värre!
Sen på lördagen så var vi uppe vid halv 11 och började göra oss iordning för en dag i Stockholm.
Så vi åkte in till Stockholm vid 12 tiden och hade jätte trevligt! Träffade kompisar och vi tog en fika med Hampus, Robin, Oskar & Mackan. Mysigt
Sen träffade vi Stefan på GateOne när vi va inne där. Snygg som fan är han såklart!
Aja, sen drog vi hem till Fanny och hon somnade kl 10 och jag kl 1.30 för jag låg och kollade film och hade as tråkigt! Men så kan de vara.
Sen idag så känner jag min inte så bra så min hjälte kom och hämtade upp mig och körde hem mig så att jag slapp åka tåg. Tack ♥
Och nu ska jag dra över till farmor & farfar en snabbis!
Vi hörs sen faningen!
Puss



B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0