Så jävla ovärt!

Jag vet inte vad det är med mig .. Jag kan verkligen inte sova i min egna säng!
Igår så prövade jag och de gick inte så går jag ut och lägger mig i soffan och somnar som en stock framför tvn.
Sen vaknar jag typ kl 10 och bestämmer mig för att gå till skolan så mamma skjutsar ner mig till tåget och jag åker in. Sen kommer jag till min fösta lektion vid 12 och då säger Sören att vi får gå hem om vi är klara vilket jag var! Så jävla jobbigt!
Åkte in helt i onödan.
Och igår bråkade jag med A så vi pratar inte längre.
Och Sebastian åkte ut!
Inte mycket som går bra nu ..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jenslotta

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:46:17
URL: http://jenslotta.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0