Dag 7

Mina bästa vänner.. Jag har 5 bästa vänner.

Linn & Emelie: Mina barndomsvänner och som fatist har vart mina bästa vänner längst. Vi har gått igenom aa typ allt tillsammans. Jag älskar er.

Viccan, Victoria: Er lärde jag känna för inte så länge sen. När vi började skolan så lärde jag känna er. Nu är ni mina bästa vänner. Vi har så jävla roligt tillsammans. Kan lita på er till tusen och kan inte få några bättre än er två. Älskar er.

Nattis: Jag träffade Nattis genom Viccan & Victoria. När jag är med Nattis så känner jag verkligen att hon bryr sig och jag litar på henne. Sen är det jätte lätt att prata medhenne! Haha, och vi har så sjukt kul tillsammans! Älskar dig.


Tack för att jag har er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0