Hejhopp!

Gårdagen var skit kul! De va jag, Lovisa, Victoria, Viccan och Jossan. Vi var först hos Lovisa, skit trevligt! Sen kom Tim & Oscar och skjutasade oss till Luthagen där jag och Jossan hoppade av medan dom andra åkte hem och sov.. I alla fall, vi gick upp till Edvin och kröka. De var trevligt. Hos Edvin var Alexander & Andreas. Mycket trevligt. Sen fick jag skjuts till stationen och tog bussen hem 2.40. Amen de va en trevlig natt, tack alla!

 

Nu sitter jag i min säng och ska snart klä på mig och dra in till Johan. Sen ikväll så har jag inte bestämt mig om vi ska gå på bio eller festa.. Jag ska vilket som vara med Jossan & Lovisa.

Ha de så bra alla så hörs vi!

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0