Dag 1

Jag heter Rebecka Maria Olsson. Är född den 12 januari men skulle föddas den 4 januari egentligen då min pappa fyller år! Hehe. Men i allafall. Jag har gått på 3 skoler i mitt liv, Gredelby, Thunman och nu Thoren. Jag har 1 storebror som heter Tom, en mamma och en pappa som heter Pernilla och Stefan. Jag hade en underbart fin hund som hette Tintin, men han gick bort för 4 månader sedan.. Vi bor i ett stort hus i Knivsta som vi har bott i i 12 år. På min fritid brukar jag träna, plugga och vara med mina vänner. Min favorit färg är svart, vitt, brunt och beige. Min favorit frukt är vindruvor. Min favorit sport är fotboll. Jag är helt galen i smycken, speciellt ringar! Jag har hållt på med alla möjliga sporter, Fotboll, innebandy, hockey, bandy, handboll, ridning. Ja typ allt man kan tänka sig, men nu spelar jag ingenting. Jag gymmar med Viccan.
På helgerna är jag men mina vänner och festar oftast men tar de lugnt ibland också. Nu vet ni lite mer om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0