Igår natt!!

Tja!
Kom precis hem från underbara Victoria där jag nattade igår!! HAHAH, måste berätta som gårnatten asså. Första va jag, Victoria, Viccan & Nattis hemma hos Nattis och kröka. Sen ringer Jossan mig och säger att vi ska komma till Tim, så vi drog dit, men åkte efter 1 timme har ingen aning om varför jag bara drogs med. Sen åker vi in till stan då dara Viccan & Linnea till Sävja på någon fest. Jag Victoria och Nattis stannade i stan. Då ville Victoria ha pannkaka, så hon började käka de sen kom de inte bara i munnen utan jag fick LITE i ansiktet och på jackan.. Inte med meningen såklart men AS kul ändå!! Sen kommer de 3 snorungar som är så jävla uppkäftiga och jobbiga. Sen åker Nattis hem med bussen och jag och Victoria stannar kvar. Då går vi och möter upp Calle & Gustav och gick med dom till BJ en bit sen vände jag men Victoria gick med. Sen ringer hon mig och säger att jag ska bli upphämtad i taxi. Så hon kommer där med en taxi, jag hoppar in.. Då har hon raggat upp en taxi som ska köra oss till MAX för han var så jävla hungrig. Så vi drar och käkar med honom på drive in, sen kör han oss till stan igen, så jävlaaa söt vahan!! Underbart! Sen kom Linnea så tog vi bussen hem! Herregud vilken kväll!! Helt underbart, tack alla♥

Här kommer någon bild, mer kommer sen!
/ Rebecka



Anna & Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0