13 dagar

nu är det bara 13 dagar kvar som sagt och hotel & flyg är bokat. jag är as taggad precis som min vän victoria!! Hehe. Idag har jag vart hos farmor hela dagen typ. Mysigt, älskar farmor. Hon berättar massor om när jag vart liten och det är bara helt underbart att höra på.

I alla fall just nu sitter jag och lyssnar på Kate Voegele och bara myser. Kunde ju önska att jag hade sällskap men nje inte ikväll. Imorogn har jag inga störe planer framför mig.. haha, jo jag ska hjälpa mamma med hennes blogg, min mamma har gjort en blogg med en kompis hur sjukt! men jag tycker det är roligt att hon gör något på fridtiden och gör sig sysslesatt!

om 3 dagar slutar P&L och då kommer många krigare hem så att säga. jag har inte ens vågat prata med mina men tanke på 3 våldtäkter, 25 misshandlad och fyllecellarna vart fyllda första dagen.. helt galet menmen, man har tur att man inte åkte iväg på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0