en bättre måndag kväll

Idag har jag inte gjort så mycket på dagen, renasade ur massa gamla lådor med mamma det var iof sjukt roligt! Vi läste massor mer grejer som jag och Tom hade skrivit när vi var små i skolan osv. Jätte roligt!
Sen vid 5 tiden så åkte jag in till stan. Träffade Victoria och Alexander så åkte vi hem till Johan på en mys kväll.
Först satt vi bara och pratade. Sen gick vi en promenad till Gränby centrum.
Juste, det här måste jag berätta! Johan och Alexander ska åka till Prag i juli, ja så dem sitter och letat hotel osv. Sen senare på kvällen så börjar vi prata om Prag. Då säger Alexander: fan va kul det skulle vara om vi åker alla fyra.. Sen började vi alla tänka på det där och vart sjukt taggade. Haha, spontan grej!

Men nu ska jag sova. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0