last night

gårdagen var jätte rolig! vi var ute i björklige på en fest. det var trevligt.

sjukaste grejen hände mig och iselinn. Jag och Iselinn och Jonathan ska möta Teresia och Matilda, sen kommer det en moppe som jonathan får skjuts av till bussen där han hämtade matilda och tersesia. då när jag och iselinn står och väntar på dem så sätter vi oss på gatan helt oskyldiga. då kommer det ut en kille och skriker vad fan håller ni på med? då skriver jag tillbaka ingenting hurså? han ropar tillbaka: jo ni skriver och har er. då sa jag om du har något att säga till oss så kan du komma ut från ditt hus så jag kan se dig så kan vi prata face to face.
Han kommer ut och börjar skrika på mig att jag är en idot osv. sen kommer hans galna mor ut och börjar skriva att vi är små barn och att vi typ är 14-åriga idoter som inte kan bete oss. VILKA ÄR DET SOM INTE KAN BETE SIG OCH ÄR SÅ SJUKT OMOGNA OCH STÅR OCH SKRIKER PÅ 17 ÅRIGA TJEJER SOM INTE GJORT ETT SKIT? aa sen iaf så kommer det ett äldre par som frågar vad som händer. då kommer killen och börjar skrika att vi har betet oss som idioter osv. då säger den äldre killlen att han ska gå in för han bara stod och skrek och han fick inte ut något av det. så jag och iselinn berättar för den äldre killen vad som hände och då kommer den där killen ut och bah nej så va det inte, jag gick ut och ropade efter min katt och då hörde jag ett liv här ute. 10 sekunder senare säger han att han inte hade sagt något om att han letade efter sin katt? helt störd i huvet. men sen gick den galna killen in igen och den äldre mannen sa åt oss att lugna ner oss lite sen gick han.
Men vilka 2 jävla riksmongon!!

Haha, när jag och klara åkte hem så hade vi skönaste busschauffören! Vi hoppade på direktbussen från björklinge till knivsta. Då när den stannar i stan så kommer han bak och kolla på oss (som sover längstbak och hade lagt ut alla våra grejer) och skrattar och säger: -hahha, skön vinbox! sen skrattade han lite för sig själv och gick!
Haha, helt underbar va han!

Åhh heregud det var en trevlig kväll det!

Linn och em skulle åka kl 4 inatt och jag kom hem med bussen 3 då skulle jag gå till dem och säga hejdå. jag ringde och ringde men ingen svarade, så det vart inget hejdå.. vart skit ledsen när jag vaknade imorse och såg att hon inte hade vaknat av att jag hade ringt. Iof kanske det var lika bra att jag gick hem och sov, hehe.

Lite bilder från igår


jag och frida




adam och arvid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0