oskönt sköna

Sitter och väntar på Linn som kommer med 43 tåget. Så hittade jag en raggningsrepliker sida.. Några är så jäkla roliga asså!! & några är bara helt sjuka!

* Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten!

* Vill du gå och prata, eller ska vi fortsätta flirta på avstånd?

* Hej, kan jag få stirra på dig en stund? Så jag kan drömma om dig sen.

* Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!

* Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Ok, då får jag väl presentera mig.

* Jag är egentligen inte så här lång, det är så att jag sitter på min plånbok!

* Du är ju på allas läppar, så varför inte på mina?

* Jag kanske inte är den snyggaste killen/tjejen här, men det är bara jag som pratar med dig!

* Jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit egentligen?!

* Sniffa lite lätt på personen...Du luktar gott....undrar bara hur du smakar.

* Är du upptagen i natt vid 3 tiden?

* Gud måste ha varit på ett väldigt bra humör dagen vi träffades.

* Allt droger kan göra, kan jag göra med min tunga.

* Jag har kondomer, har du säng?


Haha, några är helt jätte dåliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0