länge sen nu

ojojoj. nu var det väldigt länge sen jag skrev. innan jag drog till prag precis om jag kommer ihåg rätt. jag tänkte berätta lite om vad som har hänt sen jag var i prag och om prag såklart.
prag var helt underbart, staden, nya människor man träffade, sällskapet jag var med nej prag var helt underbart! ska åka tillbaks nästa sommar också.
Jag har börjar skolan nu också såklart. det är faktiskt lite kämpigt på den fronten men det är väl så det ska vara.
Jag har vart med mina underbara vänner massor också. Jag och frida satt och pratade bara för någon dag sen vad vi vill bli när vi blir stora, hon vill bli något stor, vad hon än hittar på så vill hon bli bäst på det vilket jag vet kommer hända. Jag däremot vill först utbilda mig till veterinär och sen polis. eller tvärt om har inte bestämt mig. lite skrämmande ämne att prata om faktiskt.
Jag har börjat övingsköra det går riktigt bra faktiskt, jag tycker det är skit kul!

nej nu ska jag sätt mig och plugga, försöka iaf. någon ringde ju och väckte mig kl halv 5 inatt..
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0