dagens berättelse om pappa olsson...

Jag har stått och bakat bounty idag, ja men lite mysigt med tanke på alla hjärtansdag imorgon.. Aaa så kommer pappa hem från bandövningen och frågar mig:

-Becka, vad är det här för något? Det ser gott ut..
jag går ut i köket för att hjälpa honom ta en bit choklad för dem var lite knepiga.. Han tar en bit och säger:

-MMMMMM.. skit goda ju!!
-Visst var dem! Vi ska ha dem till imorgon.
Jag la dem på en tallrik och la in dem i kylskåpet.

10 minuter senare...

jag går in i köket för att ta ett glas vatten, tror ni inte att han står där i kylskåpet och försöker ta loss massa bountys från tallriken?! han har plockat en hel hand full liksom och när jag frågar vad han håller på med så säger han:

-dem här va skitgoda ju..


jag är inte den som är den men ibland är han för rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0